Idea promowania na dystrybutorze produktów dostępnych na stacji benzynowej nie jest nowa i nie pojawiła się wraz z nadejściem multimediów.
W 1935 roku został wprowadzony do sprzedaży odmierzacz Wayna "Model 60". Wbudowano w nim małą witrynę, gdzie umieszczano produkty dostępne na stacji. Hasłem przewodnim było "sprawienie, że każda pompa jest sklepową wyspą". Był on również promowany jako "najpiękniejszy na świecie dystrybutor" - stylistyka utrzymana została w stylu Art Deco i miała nawiązywać wyglądem do Empire State Building.
Podczas tankowania pojazdu przy dystrybutorze kierowca spędza średnio od 3 do 4 minut, koncentrując się głównie na liczniku objętości paliwa i cenie. Te kilka minut są doskonałą okazją do nawiązania kontaktu z klientem.
T-Media to rozwiązanie, które umożliwia wykorzystanie mediów cyfrowych podczas tankowania, przyciągając uwagę klientów
i zwiększając ich zaangażowanie.
Większość dystrybutorów paliw dostępnych obecnie na rynku nie posiada możliwości wyświetlania treści multimedialnych. Dlatego prezentowane podejście przynosi większe efekty w porównaniu z innymi formami promocji, które nie angażują klientów.
Dzięki T-Media możesz łatwo wdrożyć listy odtwarzania za pomocą intuicyjnego interfejsu użytkownika. Masz pełną kontrolę nad wyświetlanymi treściami, ponieważ możesz aktualizować listy odtwarzania i dostosowywać ich harmonogram według własnych preferencji. Co więcej, T-Media oferuje oddzielenie wyświetlacza z multimediami od wyświetlacza objętości i należności, zapewniając profesjonalny i skuteczny, a przede wszystkim czytelny sposób prezentacji treści.
Rozwiązanie USB jest podstawową opcją dla T-Media i oferuje kilka podstawowych funkcji, takich jak dodawanie treści multimedialnych i korzystanie
z różnych możliwości promocji podczas procesu tankowania.
Ta opcja jest najbardziej przydatna w przypadkach zarządzania tylko 1 lub 2 stacjami i gdy zawartość multimedialna jest rzadko zmieniana.
T-Media Cloud CMS to bezpieczny i łatwy w użyciu system zarządzania treścią multimedialną w chmurze, który umożliwia tworzenie, planowanie i przesyłanie list odtwarzania multimediów do odtwarzacza multimediów w dystrybutorach.
Ta opcja jest zalecana w przypadkach zarządzania 3 lub więcej stacjami i przy korzystaniu z bardziej zaawansowanych funkcji multimedialnych.
Ta opcja jest zalecana w przypadkach zarządzania 3 lub więcej stacjami i przy korzystaniu z bardziej zaawansowanych funkcji multimedialnych.
Dlaczego nie skierować reklamy premium diesla do kierowcy diesla? Rano reklamować kawę, a po zakończonym tankowaniu myjnię samochodową? Po prostu prześlij zawartość, a następnie przeciągnij
i upuść na listę odtwarzania.
Bogate w funkcje, oparte na chmurze rozwiązanie do obsługi treści multimedialnych umożliwia wykorzystanie obrazów, filmów lub obu tych elementów do tworzenia spotów promocyjnych. Daje kontrolę nad tym co i kiedy jest odtwarzane.
Kontakt: Tomasz Brzozowski
tel.: +48 694 414 703, e-mail: tomasz.brzozowski@giatech.pl