GIA Polska posiada ponad 25 letnie doświadczenie w budowaniu, dostarczaniu urządzeń dla stacji paliw, jak również w ich montażu, serwisowaniu, instalacji i w pracach związanych z utrzymaniem w ruchu.
Świadczymy usługi zarówno serwisu gwarancyjnego, jak i pogwarancyjnego w całej Polsce, w tym okresowe przeglądy, pomiary elektryczne i metrologiczne obowiązkowe dla stacji paliw.
GIA Polska realizuje również naprawy powypadkowe, wykonawstwo instalacji technologicznej i ich modyfikacje.
Centrum zarządzania i administracji zlokalizowane jest w Gdańsku, gdzie również zapewniamy pełne wsparcie techniczne dla wszystkich naszych profili działania, włączając w to:
Świadczone przez nas usługi serwisowe dostępne są 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Każdego klienta traktujemy jednakowo i z taką samą starannością. Czas reakcji uzależniony jest od rangi zgłoszonej usterki, przy czym względom bezpieczeństwa nadajemy najwyższy priorytet.
Do Państwa dyspozycji oddajemy ogólnopolską linię telefoniczną czynną 24 h/7. W ten sposób nie tylko zgłoszenia o awariach, ale i wszelkie inne pytania natury technicznej zostają przekierowane do odpowiedniej osoby z naszego serwisu by zapewnić sprawny obieg informacji.
Nasza umowa serwisowa obejmuje szeroki zakres usług serwisowych – w zależności od potrzeb klienta - od utrzymania dystrybutorów, przez całą część technologiczną wraz z systemem kasowym, po kompleksową obsługę stacji paliw w tym zakresie.
Usługi serwisowe GIA w liczbach
Oddziały serwisowe GIA w Polsce